BAKAN TAÇOY ONKOLOJİ MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

BAKAN TAÇOY ONKOLOJİ MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

BAKAN TAÇOY ONKOLOJİ MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

 

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Hasan Taçoy ve Bakanlık Müsteşarı Berhan Ongan 1-7 Nisan kanser haftası nedeniyle Dr. Burhan Nalbantoğlu Devlet Hastanesi Çocuk Onkoloji Merkezini ziyaret etti.

Bakan Taçoy, tedavi gören çocukları tek tek ziyaret etti, aileleri ile tanıştı ve sohbet etti. Bakan Taçoy KKTC’nin ne yazık ki dünya kanser sıralamalarında üst seviyelerde yer aldığını belirterek, farkındalığın hayat kurtarma noktasında ne kadar önemli olduğunu bir kez daha vurguladı.

Bakan Taçoy Çocuk Onkoloji Uzm. Dr. Dilek Bilgen ve servis çalışanları ile de görüşerek tedavi gören hastalar ve Onkoloji Hastanesi ile ilgili detaylı bilgiler aldı

Print
Yayınlanma tarihi: Nis 11, 2022,
Haber Kategorisi: Haberler 2022,
Yorumlar: 0,
Etiketler:

«Haziran 2026»
PztSalÇarPerCumCmtPaz
25262728293031
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Arşiv